Jste flexibilní a zodpovědný týmový hráč? Hledáte cestu seberealizace a uplatnění v perspektivním oboru IT? Potřebujeme dynamického člověka, který nám pomůže se správou a implementací bezpečnostních technologií. Člověka, který se chce dále vzdělávat, zajímá se o novinky v oboru a rád překonává překážky. Někoho, kdo má proaktivní přístup, umí se prosadit a je zdravě seběvedomý. Jste to vy? Vystupte z davu a staňte se členem týmu, kde budete vidět a bude brán ohled na váš názor! Nehledáme podřízeného, ale týmového hráče a partnera!

Koho hledáme?

Kolegu ICT Security Specialistu, který s námi bude čelit překážkám, bude se podílet na zajišťování bezpečnostní politiky v oblasti kybernetické bezpečnosti a pomůže nám s dohledem a řešením incidentů.

Co požadujeme?

  • znalost používání a správy Windows, Linux, Wireshark případně TCPdump
  • znalost základních síťových a aplikačních protokolů (TCP/IP, DNS, HTTP apod.)
  • znalost základních kryptografických prostředků (AES, RSA, ECC) a bezpečnostních protokolů (SSL/TLS, IPsec, DNSSEC apod.)
  • základní znalost systémů IDS/IPS a firewallů
  • orientace v ZoKB, VoKB a bezpečnostních standardech (např. ISO 27001)
  • orientace v metodice OWASP

Výhodou

  • Certifikace CISA, CISMP

Co budete dělat?

  • správu a implementaci bezpečnostních technologií založených na otevřených technologiích
  • testování zranitelností a vyhodnocování dopadu na infrastrukturu (interní, klientská)
  • návrhy, instalace a konfigurace nových bezpečnostních technologií
  • zpracování a údržbu technických dokumentací k používaným bezpečnostním řešením s ohledem na Vyhlášku o kybernetické bezpečnosti, Zákon o kybernetické bezpečnosti a připravovanou směrnici NIS2

Něco o Railsformers

Kdo jsme? Jsme parta cca 25 lidí, kteří se rádi potkají i mimo práci jen tak si sednout na pivko či na teambuildingu ve vinném sklípku. Již více než 10 let se zabýváme vývojem webových aplikací, aplikací na míru, tvorbou webových stránek, e-shopů, on-line marketingem včetně správy sítí. Jsme Railsformers. Spolehlivý a flexibilní partner pro komplexní IT řešení.

Další informace

  • nástup možný ihned
  • pracovní smlouva (dle domluvy a možností zájemce plný nebo zkrácený úvazek na  HPP/ŽL)
  • odpovídající platové ohodnocení - včetně motivační složky
  • sick days 6 dnů za rok (po zkušební době)
  • příjemné pracovní prostředí, žádný korporát
  • klimatizované kanceláře v moderní budově
  • školení v rámci měkkých a manažerských dovedností a technických IT školení
  • firemní výuka angličtiny
  • káva, voda a snacks volně k dispozici
  • narozeninový dáreček
  • příspěvek na Multisport kartu
  • teambuildingové aktivity

Mzda

Výše mzdy je závislá na vašich zkušenostech a délce pracovního úvazku. U HPP se pohybuje v rozmezí 50 000 Kč až 70 000 Kč. 

Kde nás najdete?

Najdete nás na okraji města nedaleko porubské myslivny v budově PIANO Vědecko-technologického parku. Náš výhled z kanceláří budete chtít taky! Tak nás neváhejte kontaktovat ještě dnes.

FAQ

Mohlo by vás zajímat:

Pracovat z domu je možné po tříměsíční zkušební době a po domluvě s nadřízeným.

Nevyžadujeme po vás komunikovat v angličtině, ale základy se vždy hodí. Jsme ryze česká firma, která pracuje i na zahraničních projektech, ale komunikují s nimi naši obchodní zástupci nebo projektoví manažeři.

Pracujeme v plně klimatizovaných kancelářích a k dispozici máme kuchyňku s automatickým kávovarem.

Celofiremní nebo divizní školení zajišťujeme. Podporujeme růst znalostí v oboru a pokud potřebujete zajistit nějaké rozvojové školení, nebudeme mít s tím problém, naopak!

Ano. V kolektivu máme i ženy.

Rádi se několikrát za rok sejdeme i mimo práci. Ať už jde o posezení v blízké hospůdce, nebo teambuilding s přespáním, vždy se nás sejde většina a maximálně si to užijeme.

Preferujete Linux, Mac, Windows? Klasickou nebo vertikální myš? PC nebo notebook? Jsme přece IT firma a na čem budete pracovat je jen na vás.

Ne. Preferujeme zkušenosti, ochotu pracovat a plnění pracovních cílů.

Další informace k práci:

Nebudete na nic sami, nehodíme na vás hromadu úkolů, ať si s nimi nějak poradíte. V každé divizi máme vedoucího, který vám pomůže se začlenit do týmu a do celkového chodu firmy a poskytne vám veškeré potřebné informace k zadané práci.

Pokud umíš a splňuješ naše základní požadavky požadavky na tuto pozici, zbytek tě rádi doučíme a pomůžeme ti s dalším vzděláváním. 

Od malých až po rozsáhlé s uživatelskou základnou od 1 000 do 8 000 000. Ty nejdéle spravované projekty děláme přes 15 let.

Tyto certifikace jsou pro nástup výhodou, nikoliv podmínkou. Pokud je však budeš chtít získat, pomůžeme ti s přípravou a podpoříme tě při jejich získání.

Začátky budou o menších projektech a postupem času se dostanete k těm větším a složitějším. Nehodíme vám na hlavu 10 projektů zároveň. Zpravidla děláme na několika projektech najednou a navíc jsou rozděleny mezi několik zaměstnanců. Na rozsáhlé projekty budete mít dostatečné množství nerušeného času. Výhodou je možnost pracovat na více projektech současně, stereotyp vás nedožene.

Používáme interní systém Redmine, ve kterém se předávají úkoly a požadavky. Klienty směřujeme k jeho používání. Veškerá komunikace probíhá textově přes tento systém.

Nejsme korporát s rozsáhlou hierarchií, je nás kolem pětadvaceti. To však neznamená, že nemůžete v naší firmě kariérně růst. Datlujete jeden řádek kódu za druhým u malých projektů a chcete se přesunout k velkým? Vidíte se do budoucna i jako projektový manažer nebo byste rád komunikoval s klienty a nabízel jim lepší řešení? Pokud se cítíte na rozšíření svých pracovních dovedností, dáme vám k tomu prostor.

Máte zájem?