Již 1. března 2017 startuje druhá vlna povinnosti k elektronické evidenci tržeb, do které spadá maloobchod a velkoobchod. Zde patří mimo jiné pro nás i pro vás důležitá kategorie e-shopů. Tedy přesněji všechny eshopy, které přijímají online platby či umožňují odběr na výdejním místě s možností platby v hotovosti či kartou.
Jak je připraven váš e-shop? Březen klepe na dveře! Pro hladký průběh zahájení elektronické evedence tržeb není nač čekat. Neváhejte nás kontaktovat a domluvit si schůzku, abychom společně zvládli vše pečlivě vyřešit a připravit. Vyvinuli jsme speciální modul pro propojení platformy Magento s EET, pokud váš e-shop běží na tomto systému, jsme vám plně k dispozici.
Pozitivní čerstvou informací posledních dní je, že platební brány, zdá se, vyřeší problém s nemožností elektronické evidence u online platebních transakcí. Do této chvíle to vypadalo, že online platby provedené přes platební brány nebudou firmy schopné správně a včas zaregistrovat.
Důležitým prvním krokem pro zavedení EET je zažádání a přidělení autentizačních údajů. Bez těchto údajů není možné e-shop s EET propojit. Zažádat můžete elektronicky, a to výhradně na stránkách daňového portálu, prostřednictvím EPO formuláře žádosti, který je nutné podepsat pomocí přihlašovacích údajů do datové schránky nebo osobně na kterémkoliv územním pracovišti finančního úřadu.
Pomocí autentizačních údajů se lze přihlásit do webové aplikace elektronická evidence tržeb. Zde si po přihlášení zaevidujete své provozovny a následně vygenerujete certifikát pro evidenci tržeb, který je nutno nainstalovat do pokladního zařízení.
Pokud máte dotazy či požadavky k propojení e-shopu s EET, neváhejte se na nás obrátit, rádi vám pomůžeme a poskytneme potřebnou součinnost ke zdárnému, hladkému a včasnému propojení vašeho e-shopu s EET.