SEO
SEO (Search Engine Optimization) je proces optimalizace webových stránek a e-shopů, aby byly lépe viditelné ve výsledcích vyhledávání na internetových vyhledávačích jako je Google nebo Seznam.cz. Cílem SEO je zlepšení pozic vašich stránek ve výsledcích vyhledávání pro konkrétní klíčová slova a fráze, které jsou relevantní pro váš obsah. Využitím této služby dosáhnete zvýšení organické návštěvnosti, což může vést k vyššímu počtu potenciálních zákazníků a lepším konverzím.
Za návštěvy z vyhledáváčů nic neplatíte - jedná se tedy o jeden z nejpodtstatnějších kanálů pro přivedení uživatelů na vaše stránky nebo pro zvýšení konverzí na e-shopu. Avšak pokud chcete mít kvalitní výsledky dlouhodobě, je zapotřebí počítat s pravidelnými kontrolami a úpravami v nastavení SEO.
Správně nastavené SEO může být i dlouhodobý a nákladný proces, pokud jste jej v minulosti neřešili nebo se jeho kvalitou zaobírali minimálně. Abyste měli k dispozici co nejvíce informací a mohli na úpravách efektivně pracovat, obdržíte od nás po analýze současného stavu stránek komplexní řešení nápravy.
K tvorbě SEO auditů využíváme nástroje:
- Website Auditor - Detailní analýzu webu
- SpyGlass - Analýza zpětných odkazů
- Rank Tracker - Analýza konkurence a klíčových slov
Proč řešit SEO?
Zvýšení viditelnosti a návštěvnosti
Zvýšení viditelnosti skrze kvalitní SEO znamená lepší pozici ve výsledcích vyhledávání. To vede k vyšší návštěvnosti, rozšíření povědomí o značce a vyšším konverzím a zisku. SEO pomáhá oslovit relevantní cílovou skupinu a získat organický provoz.
Dlouhodobé výsledky
Správně nástavení SEO přináší dlouhodobé výsledky v pozicích ve vyhledávání a v cekovém zobrazování stránek. Nejedná se tedy o nástroj ke krátkodobému plnění cílů, jako jsou například reklamní kampaně.
Konkurenční výhoda
Kromě ostatních výhod si kvalitou SEO budujete také výhodu před konkurencí a posílíte svou pozici na trhu.
Lepší uživatelská zkušenost
Mezi další pozitivní vlivy SEO patří i lepší uživatelská zkušenost - kvalitní obsah, responzivní design, rychlost načítání stránek a snadná navigace je důležitá pro pozitivní vnímání stránek samotnými návštěvníky.
Vyšší konverze
Ať už konverze zahrnují nákup produktů, vyplnění formuláře nebo přehrání videa, SEO pomáhá přivést relevantní zákazníky, kteří pravděpodobněji konverzi uskuteční. Tím se zvýší konverzní míra a efektivita stránek.