Reservatic

Reservatic je moderní a spolehlivý online rezervační systém, který byl navržen s cílem usnadnit organizaci objednávkového a rezervačního procesu. Jeho využití lze uplatnit napříč obory, zjednodušeně všude tam kde existuje princip služby a její objednání. Zkušenosti s Reservatic máme jak ve státní správě tak v soukromém sektoru. Díky Reservatic je komunikace s koncovým zákazníkem jednodušší, přehlednější a efektivnější.

Pro koho je Reservatic vhodný?

On-line rezervační systém je určen pro podnikatele, firmy, státní správu nebo veřejné instituce. Jeho implementace je jednoduchá a v základní verzi není jeho užívání zpoplatněno. Díky intuitivímu uživatelskému i administračnímu rozhraní umožňuje jednoduchou rezervaci schůzek nebo služeb bez nutnosti zdlouhavého a nákladného vývoje vlastního řešení.

Reservatic nabízí širokou škálu možností nastavení,která vám umožní přizpůsobit rezervační systém dle vašich potřeb a požadavků. Můžete si například nastavit vlastní pravidla pro zrušení rezervací, omezení na minimální nebo maximální délku nebo vlastní vyžadované údaje, které klient vyplní při rezervaci. S možností využití více kalendářů, můžete jednoduše zobrazit a spravovat  rezervace pro různé prostory, služby nebo týmy ve vaší organizaci.

Výhody systému Reservatic

wifi

Online systém

Reservatic umožňuje lépe plánovat svůj pracovní den a tím se vyhnout nečekaným komplikacím či nestabilitě v pracovním rozvrhu.

Díky online rezervacím je možné předem vidět celý plán schůzek.

time

Dostupnost 24/7

Reservatic je dostupný online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, zákazníci tak mohou provést rezervaci kdykoli a odkudkoli. Klienti také mají nepřetržitý přístup ke svým rezervacím a rozvrhům, což usnadňuje plánování a předvídání potřeb.

Reservatic představuje komplexní řešení, které pomáhá efektivněji spravovat své schůzky a poskytovat lepší služby zákazníkům. Výsledkem je zlepšení  a zjednodušení komunikace a spokojenost obou stran.

notepad-edit

Jednoduchá obsluha

Systém Reservatic nabízí jednoduchý a intuitivní způsob správy rezervací, který umožňuje snadno přidávat, změnit nebo zrušit termíny dle potřeby.

timer

Úspora času

Časté změny nebo pozdní rušení objednaných termínů snižuje efektivitu využití pracovní doby. 

Reservatic zautomatizuje proces rezervace schůzek, a sníží tak počet telefonických hovorů nebo počet manuálně prováděných rezervací. Také umožňuje klientům využít funkci “Hlídacího psa”, který upozorňuje na náhle uvolněný termín, a tím vám pomůže zaplnit uvolněné místo, aniž byste museli své klienty kontaktovat telefonicky.

security-user

Bezpečnost a GDPR

Veškerá uložená data včetně osobních údajů jsou chráněna proti neoprávněnému přístupu na více úrovních. Ať už jde o bezpečnost fyzickou, kdy se do datacentra nedostane nikdo nepovolaný a vše je hlídáno kamerovým systémem, tak bezpečnost softwarovou, kdy důsledně dbáme na dodržování bezpečnostních “best-practices”.

Systém pravidelně kontrolujeme interními i externími audity, veškerou činnost na serveru monitorujeme a o případných pokusech o neoprávněný přístup jsme okamžitě informováni.

Osobní údaje jsou zpracovávány plně v souladu s nařízením GDPR a se Zákonem o ochraně osobních údajů.

Flexibilita

Nabízíme širokou škálu možností nastavení, která vám umožní přizpůsobit rezervační systém dle vašich potřeb a požadavků.

Můžete si například nastavit vlastní pravidla pro zrušení rezervací, omezení na minimální nebo maximální délku nebo vlastní vyžadované údaje, které zákazník vyplní při rezervaci. S možností využití více kalendářů, můžete jednoduše zobrazit a spravovat rezervace pro různé prostory, služby nebo týmy ve vaší organizaci.

sms

SMS služba

SMS upozornění je rovněž součástí našeho systému. Sami si můžete zvolit, zda klient SMS obdrží při všech změnách rezervace, nebo pouze v případě potvrzení. Můžete ovšem využít i jiný způsob upozornění např. e-mailem nebo zprávou v mobilní aplikaci. Služba funguje na základě dobití kreditu v administraci Reservaticu.

phone

Mobilní aplikace

V dnešní době je mobilní telefon nezbytnou součástí našich životů, a proto máme k dispozici mobilní aplikaci, díky které se klienti snadno objednají na vámi poskytované služby nebo jednoduše změní či zruší objednávku termínu. Prostřednictvím aplikace jsou zároveň upozorněni o změnách, které u rezervace nastanou.

Aplikace je dostupná pro Android i iOS zařízení. 

wallet

Nízké náklady

Reservatic je ověřeným a osvědčeným rezervačním systémem. V porovnáním s vytvořením vlastního rezervačního systému nebo s volbou jiného řešení, jsou náklady na používání Reservaticu minimální. 

Kolik Reservatic stojí

document

Licence BASIC

note-2

Licence STANDARD

book

Licence PROFI

Naše reference

Pražský hrad

Moravskoslezský kraj

Město Havířov

Rezervační a informační panel

Kontaktujte nás

Související služby

Webové aplikace na míru
Mobilní aplikace
Evocat