Bumper ads – zaujměte za 6 vteřin

Jednou z věcí, která uživatele neskutečně otravuje, jsou reklamy. Ty totiž brání ve sledování obsahu, po kterém touží nebo který si cíleně vyhledali. Ruku na srdce, tomuto znechucení se nelze divit – lidé na YouTube dnes sledují přes miliardu hodin videí každý den. Na na většinu z nich přitom nejsou zvědaví a čekají na nejbližší možnost, jak reklamu přeskočit. Existuje nějaká finta, jak tohle změnit? Jistě, řešením jsou bumper ads.

Kouzlo bumper video reklam je v tom, že mají pouhých 6 vteřin a divák je nucen je zhlédnout celé. Jsou řazeny do kategorie TrueView In-stream a najdete je na YouTube před začátkem klasického videa. Nastavují se přes Google Ads a využívají platební model CPM, kdy platíte za tisíc zobrazení.

Reklama smrsknutá do 6 vteřin?

Připadá vám pár vteřin příliš krátkých na to, abyste sdělili uživateli vše, co potřebujete? Obavy jsou naprosto zbytečné. Vzhledem k přehlcení uživatelů je odhalení značky a hlavního poselství do tak krátké stopáže ideálním řešením. 6 vteřin je možná zatraceně málo, ale kupodivu pro budování povědomí o značce to naprosto stačí.

Kdy využít bumper ads?

Ideální příležitostí, kdy využít bumper video reklamu, je například situace, kdy diváka remarketujete poté, co už viděl hlavní kampaň. Uživatel totiž není nucen vstřebávat velké množství informací, ale v podstatě se mu jen připomenete.

Druhou možností, jak bumper videa využít, je prostřednictvím krátkého videa diváka zaujmout a vzbudit v něm zvědavost, následně vytvoříte remarketingový seznam v Google Ads a ukážete celou reklamu.

Na co pamatovat při tvorbě bumper reklamy?

Vzhledem ke krátké stopáži je nutné diváka zaujmout hned, pamatujte, šest vteřin uteče jako voda. Upoutat jej můžete třeba zajímavým vizuálem. Zahlcování zbytečným obsahem je nežádoucí a není to cíl bumper ads. Sdělení musí být jasné, výstižné a určitě nezapomeňte ukázat svou značku. Bumper reklamy podle samotného Google skvěle fungují i v kombinaci s TrueView nebo s kampaněmi v Google Preferred.

Níže můžete vidět mnoho příkladů jak se s bumpers ads popasovat: 

Chtěli byste oslovit co nejširší publikum reklamami šitými na míru? V Railsformers máme odborníky, kteří vám pomohou vytvořit video reklamy tak, abyste zaujali a vaše značka zůstala lidem v paměti ještě dlouho po skončení reklamy :-).