Google upravil plánovač klíčových slov v AdWords. K lepšímu
Jednodušší orientace, upravený vzhled, vylepšené filtry, nové metriky a karty se statistikami. To jsou ve zkratce změny, kterými se může pyšnit nový plánovač klíčových slov v AdWords.
Google AdWords před nedávnem představil nový plánovač klíčových slov. Pro podnikatele, kteří tuto reklamní službu používají, je to dobrá zpráva především proto, že jde o změny k lepšímu. Nový plánovač AdWords nabízí zejména jednodušší orientaci a upravený vzhled rozhraní.
Změn doznala už úvodní stránka plánovače. Nově mají uživatelé na výběr pouze ze dvou možností – hledání nových klíčových slov a získání metrik a prognóz pro klíčová slova.
Nové rozhraní po zadání klíčového slova kromě sloupce s celkovými měsíčními statistikami nabízí i sloupec mobilního vyhledávání, který byl dříve volitelný jen přes rozbalovací menu.
Vylepšení se dočkaly také filtry. Nyní můžete s klíčovými slovy pracovat daleko flexibilněji, například můžete vyřadit ta, která už v účtu máte přidaná.
V plánovači jsou také dvě nové metriky – podíl zobrazení v organickém vyhledávání a průměrná pozice v organickém vyhledávání. Abyste ale tyto metriky mohli zobrazit, je nutné propojit účet AdWords s účtem Google Search Console.
Jakmile zahrnete vybraná klíčová slova do plánu, zobrazí se vám základní statistiky v tabulce a v grafu. Zde můžete následně provádět změny a sledovat prognózy.
Poslední novinkou jsou karty se statistikami jednotlivých klíčových slov, zařízení a lokalit v přehledu plánu. I zde můžete každou metriku měnit a přenastavovat.
Jednotlivé úpravy v Google AdWords stále sledujeme a zkoušíme, narazíte-li tedy při používání této služby na nějakou nesrovnalost, neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám poradíme.