Jak založit firemní profil na Instagramu a propojit ho s Facebookem
Pokud máte v plánu využívat Instagram pro své podnikání a získávat jeho prostřednictvím nové zákazníky, určitě se vám vyplatí založení firemního profilu. Jednak budete mít k dispozici analytické přehledy o fanoušcích a příspěvcích, ale také můžete promovat přímo z aplikace nebo sdílet příspěvky na ostatních sítích.
Jak na to? Dvě cesty jak založit firemní Instagram profil.
Aktivaci firemního profilu není nutné dělat na počítači, postačí vám k tomu mobilní telefon. Přímo v aplikaci Instagram najdete v pravém horním rohu ikonku nastavení (hned vedle možnosti Upravit profil), která je obvykle zobrazena jako ozubené kolečko nebo tři tečky.
Po kliknutí na ikonu se objeví rozsáhlé menu se seznamem možností, mezi nimiž se nachází položka Přepnout na firemní profil. Když se proklikáte přes seznam výhod, se kterými vás Instagram seznámí, budete vyzváni k propojení instagramového účtu s vaší firemní stránkou na Facebooku. Pokud autorizace proběhne v pořádku, zobrazí se vám výpis stránek, které spravujete. Nezapomeňte, že jeden instagramový profil lze propojit pouze s jednou facebookovou stránkou - proto výběr pečlivě zvažte!
Po propojení obou stránek dojde k automatickému importu, kdy si Instagram stáhne potřebné údaje přímo z vaší facebookové stránky. Importované údaje si můžete následně upravit a ve chvíli, kdy jste s nimi spokojeni, jednoduše klepnete na tlačítko Hotovo. Váš firemní Instagram je na světě!
Již jsme se setkali se situací, kdy se v nabídce nastavení na Instagramu neobjeví položka Přepnout na firemní profil. Nezoufejte, nic se neděje. Existuje druhá cesta, založte vaši firemní stránku na instagramu klasicky jako osobní profil. Přepněte do Facebook rozhraní a zde zvolte vpravo nahoře položku nastavení, vlevo ve svislé liště položku Instagram a zde účty propojte, Facebook vám automaticky v jednom z kroků propojení nabídne převod Instagramu na firemní účet.
Patříte mezi ty, kteří pro své podnikání Instagram již využívají? Nebo o tom uvažujete, ale nevíte, jak začít? V týmu Railsformers se specializujeme na Instagram a další sociální sítě. Obraťte se na nás - rádi vám pomůžeme získat správný směr.