Jsou vaše stránky v očích Google “kvalitní”? – část 1
Znáte faktory, podle kterých algoritmus vyhledávače Google určuje, zda je webová stránka kvalitní nebo ne? Pokud absolutně netušíte, jak Google přesvědčit o kvalitě svých stránek, ukážeme vám pár bodů, na které je dobré pamatovat. Ve chvíli, kdy totiž odhalíte případné slabiny, získáte možnost webové stránky optimalizovat a ve vyhledávání se vyhoupnout na vyšší příčky.
A jak tedy Google posuzuje kvalitu?
Je úplně jedno, jestli s tím, jakým způsobem Google hodnotí kvalitu stránek souhlasíte, či nikoli. Slovo Googlu je nedotknutelné.
1. Google nesnáší opisování
Google a všechny ostatní vyhledávače milují jedinečný obsah. Naopak se jim příčí kopírování, opisování či duplicita. Čím více času investujete do kvalitního a unikátního obsahu svých webových stránek, tím sladší bude vaše odměna, když dojde na lámání chleba.
2. Google nemá rád slovní vatu
Snažte se vyhnout zbytečným “okecům”. Nevyplňujte prázdné místo na webu textem, který nemá téměř žádnou informační hodnotu. Jednak tím svůj web shodíte v očích uživatelů, ale především si to pokazíte u vyhledávačů. Pokud uživatel přišel na váš web s určitým dotazem nebo hledáním odpovědi na otázku, kterou položil, je nutné, aby u vás ty odpovědi také našel. Pište tedy kvalitně a k věci.
3. Google potěší odkazování na externí zdroje
Pokud se rozhodnete rozšířit obsah svých článků také o externí odkazy, tím lépe. Mají to rádi uživatelé i vyhledávače a pro vás to jsou to zaplácnuté dvě mouchy jednou ranou. Samozřejmě je důležité, aby zmiňované zdroje byly kvalitní a ověřené.
4. Google potěší i odkazování na sebe
Nikdo neřekl, že musíte odkazovat jen na zdroje zvenčí. Skvělý efekt bude mít i interní prolinkování obsahu. Takže se toho nebojte a dejte si práci s vnitřními odkazy.
5. Google má rád rychlost
Rychlost načtení stránek je alfou i omegou úspěchu. Můžete mít sebelepší obsah, dokonalý design, ale pokud se váš web bude načítat pomalu, terno s ním neuděláte. Dlouhé čekání zákazníka odhání.
Jak sami vidíte, toho, co strýček Google nemá nebo naopak má rád, je celá řada. Chcete i vy mít web, který bude moderní, stylový, líbivý pro uživatele, ale i pro vyhledávače? Máme v týmu specialisty, kteří s vámi proberou možnosti a navrhnou to nejlepší řešení přímo vám na míru.