Specialista technické podpory se zkušenostmi s projektovým řízením (IT)
Hledáme člověka, který zvládne kombinaci uživatelské/technické podpory a lehčího projektového řízení - bude propojkou mezi vývojem a klienty a pomůže držet projekty v chodu.
Co budeš dělat
Projektové řízení
- Spolupráce na plánu vývoje a harmonogramu sprintů
- Evidence, třídění a prioritizace požadavků (ticketing)
- Sledování plnění úkolů, reporting vedení / projektovým manažerům
- Koordinace komunikace mezi vývojem a klientem
- Tvorba a údržba metodik a postupů
Podpora a testování
- První linie podpory (telefon, e-mail, chat), příjem a vyhodnocení požadavků
- Zakládání a eskalace tiketů, dohled nad řešením
- Testování webů, e-shopů a aplikací podle scénářů
- Školení uživatelů k systému, účast na schůzkách s klienty
Co oceníme
- Dobrou orientaci v IT (praxe v podpoře nebo na projektech výhodou)
- Schopnost jasně komunikovat česky, pečlivost a smysl pro priority
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Minimálně uživatelská znalost práce na PC
- Čistý rejstřík trestů
- Plus je zkušenost s ticketingem a nástroji typu Jira, Redmine, Confluence
Co nabízíme
- HPP, zkušební doba 3 měsíce
- Nástup 1. 1. 2026 (po domluvě možno i dříve)
- Pracovní doba 8:00 - 16:30 (čas zajištění podpory)
- Nástupní mzda 40.000 Kč hrubého/měsíc
- 25 dní dovolené + 5 sick days
- Moderní, klimatizované kanceláře
- Multisport karta
- Příspěvek na vzdělávání, certifikace a odborné konference
- Káva, voda, snacky, teambuildingy a divizní akce
- Možnost růstu - zapojení do různorodých projektů mimo čistou podporu
Jak bude probíhat výběrové řízení
- Rychlý telefonát / online schůzka (15 min)
- Offline pohovor s ukázkou práce s tikety a krátkým testem logiky (45 - 60 min)
Zaujalo tě to? Pošli CV nebo odkaz na LinkedIn na info@railsformers.com a krátce napiš, s jakými nástroji pro projekty/podporu máš zkušenost.