Specialista technické podpory se zkušenostmi s projektovým řízením (IT)

Hledáme člověka, který zvládne kombinaci uživatelské/technické podpory a lehčího projektového řízení - bude propojkou mezi vývojem a klienty a pomůže držet projekty v chodu.

Co budeš dělat

Projektové řízení

  • Spolupráce na plánu vývoje a harmonogramu sprintů
  • Evidence, třídění a prioritizace požadavků (ticketing)
  • Sledování plnění úkolů, reporting vedení / projektovým manažerům
  • Koordinace komunikace mezi vývojem a klientem
  • Tvorba a údržba metodik a postupů

Podpora a testování

  • První linie podpory (telefon, e-mail, chat), příjem a vyhodnocení požadavků
  • Zakládání a eskalace tiketů, dohled nad řešením
  • Testování webů, e-shopů a aplikací podle scénářů
  • Školení uživatelů k systému, účast na schůzkách s klienty

Co oceníme

  • Dobrou orientaci v IT (praxe v podpoře nebo na projektech výhodou)
  • Schopnost jasně komunikovat česky, pečlivost a smysl pro priority
  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Minimálně uživatelská znalost práce na PC
  • Čistý rejstřík trestů
  • Plus je zkušenost s ticketingem a nástroji typu Jira, Redmine, Confluence

Co nabízíme

  • HPP, zkušební doba 3 měsíce
  • Nástup 1. 1. 2026 (po domluvě možno i dříve)
  • Pracovní doba 8:00 - 16:30 (čas zajištění podpory)
  • Nástupní mzda 40.000 Kč hrubého/měsíc
  • 25 dní dovolené + 5 sick days
  • Moderní, klimatizované kanceláře
  • Multisport karta
  • Příspěvek na vzdělávání, certifikace a odborné konference
  • Káva, voda, snacky, teambuildingy a divizní akce
  • Možnost růstu - zapojení do různorodých projektů mimo čistou podporu

Jak bude probíhat výběrové řízení

  • Rychlý telefonát / online schůzka (15 min)
  • Offline pohovor s ukázkou práce s tikety a krátkým testem logiky (45 - 60 min)

Zaujalo tě to? Pošli CV nebo odkaz na LinkedIn na info@railsformers.com a krátce napiš, s jakými nástroji pro projekty/podporu máš zkušenost.