Jak na úspěšné Instagram Stories – část 2

Minule jsme naťukli, jak využít Instagram Stories pro rozvoj byznysu. Dnes tedy navážeme a rovnou se podíváme na další důležité aspekty, které mají vliv na to, zda bude tato forma propagace vaší firmy nebo e-shopu úspěšná.

Máte zvládnuto základní nastavení a popis firemního profilu?

Ve chvíli, kdy vaše Instagram Stories zaujmou nového uživatele, pravděpodobně se podívá k vám na profil a bude si pročítat bio vašeho účtu. Určitě se vyplatí mít v popisu profilu jasně vysvětleno, čím se zabýváte a mít popis kompletní. Prezentaci své firmy můžete vylepšit přidáním oblíbených Stories do výběru.



Vyberte si vhodné influencery

Moderním trendem je spolupracovat s úspěšnými influencery, kteří vám pomohou značku zviditelnit a povzbudit uživatele k nákupu produktů. Před navázáním spolupráce zvažte, jaká osobnost se pro tuto spolupráci hodí a zda skutečně osloví publikum, na které chcete cílit. Šíření vašeho obsahu je dnes snazší i díky tomu, že Instagram zavedl možnost sdílení příspěvků do Stories.

Pracujte se Shoutouts

Shoutout je zmínka (@), která odkazuje z jednoho instagramového profilu na jiný. Pokud tedy zveřejníte fotku nebo video ve Stories, můžete do něj vložit zmínku s odkazem na další profil. A když stejným způsobem budou pracovat také vaši zákazníci, partneři nebo influenceři, získáte tak více interakcí a followerů.

Staňte se vypravěči příběhů

I když lze do Stories vložit video o maximální délce 15 sekund, není to rozhodně na škodu. Vhodným nastříháním dlouhého videa máte možnost vytvořit poutavé sekvence, které vypráví příběh po kouscích a v uživateli probouzejí zvědavost a touhu vidět, jak bude celé vyprávění pokračovat. Existuje řada aplikací, které vám pomohou delší video sestříhat na 15 vteřinové spoty.

Reklama. Reklama. A zase reklama.

Vzhledem ke konkurenci, kterou na Instagramu budete mít, se bez reklamy neobejdete. Snažte se proto, aby vaše reklamní příspěvky byly relevantní, přiměřeně dlouhé, měly rychlý spád a nebojte se ukázat konkrétní produkty. A nezapomeňte, že v případě Instagramu je opravdu nutná optimalizace pro mobilní zařízení.

Pokud se vám podařilo vybudovat úspěšný profil na firemním Instagramu, nepolevujte a neustále pracujte na nových strategiích. A samozřejmě stále platí, že jsme tady pro vás a náš tým vám ochotně pomůže se správou a oslovit cílová publika, která mohou zvýšit míru angažovanosti a být vám novou inspirací.